Mojauto.rs Forum

Puna Verzija: ohnson toegelaten, zoals Weld
Trenutno pregledate lite verziju foruma. Pogledajte punu verziju sa odgovarajućim oblikovanjima.
Gary Johnson heeft het moment wederom aangetoond dat buitenlandse plan zal het niet zijn stevige niveau. Slechts een paar maanden na de presidentiële kandidaat van Libertarian vreemd genoeg vraagtekens bij een MSNBC-host "What's Aleppo?" wanneer gevraagd wat hij Maillot de Foot Pas Cher
zou doen met betrekking tot de oorlog verscheurde Syrische metropool op woensdag nacht----Johnson struikelde boven een vraag dat opnieuw heeft nog kiezers achter hun oren krabben. Via een gang van de stad op MSNBC met Johnson en zijn operationele stuurman, voormalige Massachusetts gouverneur Bill Weld, host Chris Matthews gevraagd de vorige gouverneur van New Mexico, "wie is uw voorkeur overzeese leider? De naam van een enkele overzeese leider, die je gewoon respecteren en rondkijken. Iedereen." Weld onmiddellijk gereageerd, "Mine was Shimon Peres," hun besluit over de vorige Israëlische president, die woensdag overleed aan een beroerte op negentig drie-jarige leeftijd. "Ik heb het over de woning," Matthews uitgelegd, wat weer betreft Johnson. "Je moet doen dat," beweerde Matthews Johnson. "Overal. Elk continent. Canada, Mexico, Europa, daar, Azië, Zuid Afrika, de Verenigde Staten. Identificeren van een internationale chef die u kiest te respecteren." Libertarian presidentiële kandidaat Gary Johnson vraagt 'Wat Is Aleppo?' in televisie Interview Gary Johnson Phone calls voor ruimte kolonisatie, geloften te blijven in de Race wat Gary Johnson zijn gonna worden tot wanneer Hillary Clinton en Donald Trump ga je gang en neemt discussie fase zonder een leider schijnbaar popping in zijn hoofd, Johnson verklaarde, "Ik denk dat ik krijg een 'Aleppo moment' binnen de voormalige president van Mexico." Matthews vastgelegde, zeggende: "maar ik geef u de hele planeet. Om het even wie op aarde die u verkiest. Om Club Team
het even wie. Een besluit over eventuele leider." Johnson terugkerende, zij verstoken van met name het benoemen van een gangmaker, "De vorige president van Mexico." "Die een persoon?" een perplex Matthews gevraagd. "Ik heb een geest bevriezen," Johnson toegelaten, zoals Weld begon te controlelijst de namen van de new Mexicaanse leiders. "Fox! Thank you!" Johnson noemde toen hij las voormalige Mexicaanse presidEuro2016
ent Vicente Fox. Weld, intussen gemeld zijn favoriete omgeving-chef Duitse bondskanselier Angela Merkel.
Referentni URL